Prcedura naboru

ZARZĄDZENIE NR 5/2016
DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ANSELMA ALOJZEGO MŁODZIKA
W PARSOWIE

z dnia  8 stycznia 2016r.

w sprawie wprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie

 

Na podstawie § 7 pkt 1) i pkt 2) Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie uchwalonego Uchwałą Nr 134/2016 Zarządu Powiatu w Koszalinie z dnia 8 stycznia 2016r., ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz.U.2014r., poz. 1202 z późn. zm.), zarządza się co następuje:

§ 1. Wprowadza się procedurę naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie, stanowiącą załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierza się pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku ds. Kadr i Administracji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2016r.

 

 

 

       Załącznik do zarządzenia Nr 5 /2016
       Dyrektora Domu Pomocy Społecznej  im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie
       z dnia 8 stycznia 2016r.


PROCEDURA NABORU NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE, W TYM NA KIEROWNICZE STANOWISKA URZĘDNICZE W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ANSELMA ALOJZEGO MŁODZIKA W PARSOWIE

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2014r., poz. 1202 z późn. zm.)

Cel procedury:
Celem procedury jest ustalenie zasad naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie.

Procedura załatwienia sprawy:
1. O przeprowadzeniu procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze decyduje Dyrektor Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie.
2. Postępowanie w sprawie naboru obejmuje: ogłoszenie o naborze, składanie dokumentów, powołanie komisji do przeprowadzenia naboru, sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym, przeprowadzenie testów i/lub rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami spełniającymi wymogi formalne oraz sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru.
3. Ogłoszenie o naborze kandydatów umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie oraz na tablicy ogłoszeń Domu co najmniej na 10 dni przed upływem terminu do składania dokumentów. Ogłoszenie zawiera:
1) nazwę i adres urzędu,
2) określenie stanowiska,
3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe,
4) zakres zadań wykonywanych na stanowisku,
5) informację o warunkach pracy na danym stanowisku,
6) informację, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%,
7)  wskazanie wymaganych dokumentów,
8) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
4. Dyrektor w drodze Zarządzenia powołuje komisję do przeprowadzenia naboru. Pracami komisji kieruje jej Przewodniczący.
5.  Komisja zapoznaje się z dokumentami złożonymi przez kandydatów i ustala listę ofert 
spełniających kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ofert nie spełniających   
wymogów formalnych.
6.a. Komisja przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, których oferty spełniły  wymogi formalne, z zastrzeżeniem pkt.6.b.
6.b.  W przypadku złożenia w procedurze naboru powyżej 10 ofert spełniających wymogi formalne komisja przeprowadza test kompetencji. Udzielenie powyżej 60% poprawnych odpowiedzi stanowi wynik pozytywny. Następnie z 10 kandydatami, którzy osiągnęli wynik pozytywny i uzyskali najwyższą ilość punktów komisja przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne.
7.  Po zakończeniu rozmów kwalifikacyjnych komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia pracodawcy celem zatrudnienia wybranego kandydata.
8. Po zakończeniu procedury naboru komisja sporządza protokół, który zawiera  w szczególności:  
1) określenie stanowiska, na które był przeprowadzony nabór,
2) liczbę kandydatów,
3) imiona i nazwiska wraz z nazwą miejscowości, która jest miejscem zamieszkania, nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów uszeregowanych według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
4)  informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,
5) uzasadnienie dokonanego wyboru,
6) skład komisji przeprowadzającej nabór.
9. Przewodniczący komisji po podpisaniu protokołu przez wszystkich jej członków przedkłada protokół Dyrektorowi celem zatwierdzenia oraz wskazania kandydata do zatrudnienia.
10. informacja o wyniku naboru jest publikowana niezwłocznie po zatwierdzeniu protokołu w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Domu. Informacja zawiera: 
1) nazwę i adres urzędu,
2) określenie stanowiska, na które przeprowadzony był nabór,
3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz nazwę miejscowości, która jest jego miejscem zamieszkania,
4) uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko.
Informacja podlega publikacji przez okres co najmniej 3 miesięcy.
11.  W razie złożenia ofert nie spełniających wymogów formalnych Przewodniczący komisji przedstawia Dyrektorowi informację, że nabór nie doprowadził do wyboru kandydata. Informacja podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Domu.
W razie nie złożenia żadnej oferty Przewodniczący komisji przedstawia Dyrektorowi informację o braku ofert. Dyrektor może podjąć decyzję o wydłużeniu terminu składania dokumentów. Informacja podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Domu.
12. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu                      i zostaną umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Dokumenty pozostałych osób będą odsyłane przez Sekretarza komisji na wskazany przez kandydata adres do korespondencji lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

 


 

Wytworzył:
Ewa Paprocka-Palkowska
Udostępnił:
Monika Brodzińska
(2016-06-14 09:36:22)
Ostatnio zmodyfikował:
Monika Brodzińska
(2016-06-14 09:57:38)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki